dimarts, 17 de juny del 2008

Arreveure Tantost

Tinc als meus enllaços "Blocs d’altres dèries", l’enllaç al bloc "Coses meves. Tantost".
Podria treure’l de la llista. En Tantost ha decidit de tancar el bloc.
Però no ho faré.


Jo mantindré l’enllaç mentre el seu bloc es mantingui a la blogosfera perquè considero que és un bloc excepcional, vital, sobrer d’humanitat, ganut d’un saber global que no té pas gaire lluny de l’abast, sempre intel·ligent.
Flixanco com és fins a la medul·la de l’os, el seu bloc té una interessantíssima versió en llengua occitana.

No ha donat espai, en el seu comiat, als comentaris que, sens dubte, li haguessin demanat de reconsiderar la decisió.
Jo no ho hagués fet: crec copsar en la seva decisió la maduració d’una idea.
Es tanquen i s’obren molts blocs. Cadascú té les seves raons. En Tantost també.
M’agradaria saber un dia que, pel motiu que fos, el reobre.

Sigui com hagi de ser, gràcies Tantost.