dimecres, 23 de maig del 2012

De líder a líder

No puc si no treure'm el barret davant la classe magistral impartida per Joaquim Maria Puyal, en forma de discurs d'acceptació i agraïment, pel seu nomenament com a "català de l'any".


"....hem confós la felicitat amb el diner, hem confós la crisi econòmica amb la crisi moral, hem confós els papers, ens hem acostumat a viure bé, hem oblidat la cultura de l'esforç......
.....però de tot això, el conjunt de la societat també en té una part de responsabilitat...."


I de líder de la comunicació a líder del País, de Joaquim Maria Puyal a Artur Mas,"....m'ha semblat veure en Vostè.....una espurna de solitud en la mirada.....
Jo em permetria dir-li, amb tot el respecte, que si alguna vegada li passa això pel cap, sàpiga Vostè que té un poble al darrera."


El discurs mereix esser vist i sentit sencer.


I jo afegeixo: tenim un gran líder. Tant de bo ell tingui un gran poble!





3 comentaris:

Pere de can Peret ha dit...

És mestre de Mestres. Tot un professional.
Malgrat que el premi és important i té prestigi en alguna ocasió m’ha “decepcionat” el veredicte popular.

Marta ha dit...

Va ser un gran discurs. Darrerament he anat a alguna de les seves xerrades sobre mitjans de comunicació i realment són per treure's el barret. Tenim gent honesta malgrat que moltes vegades no ho volem reconèixer.

Gatsaule ha dit...

Darrerament sembla que tenim els líders fora de la política, i que a dins només hi queden mediocres, i això anant bé! Espero que el president entengués el missatge...