dilluns, 14 de juliol del 2014

Esmorzar a Santa Creu

(bloc de motxilla del 3 de juliol de 2014)
 
El juliol és molt llarg sense cap sortida, sobretot per als avis, que com que no hi ha escola, una estona o altra tenen les seves obligacions-devocions amb la quitxalla.
Oimés tenint al darrera l'agost i potser part de setembre, segons les temperatures.
De manera que ens vam plantejar fer un parell de sortides aquest juliol, que fossin més que res una ocasió per a trobar-nos, fer un bon esmorzar i estirar les cames.
 
I com que a Santa Creu s'hi està tant bé, dijous hi vam fer la primera trobada. Ara ja és tancat el berenador d'hivern i serveixen a la caseta del costat de l'església. (A ca la Rosalia per als que som d'allà i vells.)
 
Vam fer un bon esmorzar i fer petar la xerrada ben bé fins a les onze de "la matinada". I com que el dia era tapat i la calor moderada, ens vam animar a pujar a la creu. Com que en Jaume no hi havia passat pel camí vell, vam pujar per allà, amb l'avantatge que el camí passa per l'alzinar que fins i tot empara del ressol. 
Em vaig enfilar una mica a la roca del davant per a retratar-los i que sortís la creu sencera.
 
La baixada la vam fer per la pista que van obrir quan van posar al cim la torre de vigilància d'incendis i que va a sortir a l'antiga pedrera.
 
 
 

3 comentaris:

Ramon ha dit...

La Santa Creu d'Olorda la tinc present per un parell de vegades que el meu pare m'hi va portar de molt jove (a ell li agradava especialment). Després d'aquesta entrada teva, m'han agafat ganes d'anar-hi.

Xiruquero-kumbaià ha dit...

Un bon lloc per anar-hi també amb els néts, Ramon.

Racons de la nostra terra ha dit...

Hi vam passar quan fèiem el GR92, em va sorprendre i agradar l'indret.