dijous, 26 de novembre del 2015

Que jugui feliç

Que jo sóc enemic de l'esport tal com s'entén de ja fa molt de temps, no és cap novetat pels que em coneixen.
Ho tinc, a més, dit al bloc, a la dreta de les entrades, perquè quedi clar que el meu excursionisme - l'excursionisme, no tant sols el meu, per a ser precís- res té a veure amb l'esport.
I que quan hom no segueix alguna "indiscutible" pauta o manament majoritari cal que s'expliqui, sense que els altres ho hagin de fer, és una evidència.

Vet aquí que de tant en tant però, et trobes amb algú o algun escrit que demostra que, tot i que se't consideri una rara avis, no estàs ben bé sol.
I és clar, causa satisfacció. Oimés quan el qui ho diu resulta ser una institució, en aquest cas un ajuntament.
M'arriba, per una amistat del "Facebook", que ho ha compartit del seu autor, aquesta fotografia, que l'autor explica que és penjada a l'entrada del pavelló de Masquefa.


Sinceres felicitacions a l'Ajuntament de la vila de Masquefa.

2 comentaris:

Eva ha dit...

Hauria d'estar a tots els pavellons!

Ramon ha dit...

Penso el mateix que tu i que la Eva!