diumenge, 12 de gener de 2014

Espai protegit Remolar - Filipines





8 comentaris:

Ramon ha dit...

Un sensacional vídeo sobre un indret en el que sempre he disfrutat: paissatge, fauna, etc. La única pega: els avions, és clar. Però, com els ocells del Delta del Llobregat, quan et concentres en l'obervació del que tens davant, arribes a bloquejar una mica l'estrèpit dels ocellots metàlics.

Albert ha dit...

molt ben "retratat" l'ambient del delta!!!

Gatsaule ha dit...

El lloc és molt interessant i sorprèn realment com els ocells "passen" del soroll dels avions. Però jo no he estat mai capaç d'aguantar-lo gaire estona, dec ser més sensible que ells!!

Xiruquero-kumbaià ha dit...

La veritat Ramon, és que em va sorprendre fins a quin punt les variades espècies d'aus -totes les que hi ha- ignoren els avions i fan la seva vida tranquil·lament (suposo). Tal vegada hauríem de concloure que és una demostració més de la seva capacitat d'adaptació.
Però no deixa de ser admirable.

Xiruquero-kumbaià ha dit...

Albert, vaig parlar de tu als companys en comentar d'aquells "caçadors" dels aguaits armats amb unes màquines i teleobjectius impressionants, com deuen ser els teus, quan un company em va dir "jo no trec la digital..."

Xiruquero-kumbaià ha dit...

Gatsaule, doncs t'asseguro que veient envolar-se i aterrar aus i avions, Arquimedes em va tenir prou entretingut. I dues idees repetitives -com el soroll-: les comparacions son odioses i, malgrat la física, que els ocellots metàl·lics volin és un miracle.

maria moncal ha dit...

m'ha agradat aquest muntatge del video però trobo a faltar les cròniques que acompanyen sempre els vostres articles que fan de tan bon llegir.
salutacions

Xiruquero-kumbaià ha dit...

Gràcies Maria. De fet, l'excepció confirma la regla.